6 % kvar!

Nu har jag precis pluggat klart för ikväll, behöver bara 6 % till på körkortonline för att få göra provet på trefikverket, LÄÄÄNGTAR!! så imorgon blir det plugga, plugga, plugga och träna, träna, träna! haha men nu ska jag chilla lite vid tv, hoppas det är något bra och så ska jag och mamma beställa ett par shorts på bubbleroom som jag varit helt kär i jätte länge, säger inte vilka det är än, ni får se när jag får dom ;) fast jag måste ge mamma pengar för dom.. för dom va lite dyra hehe (a) Och jag måste åka och sommar shoppa med pappa i helgen också för mamma måste spara sina pengar till turkiet, och jag måste ha kläder tills det!! panik.se! men aa ha en bra kväll och ha det gött ;)

Här får ni en liten avslöjande bild´;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0