Är hos bästavän

Det blev inget ut och äta och gå på bio idag. Sandra hade glömt sina hemnyklar och gick till tove och somna där haha! söt hon är ;) Så vi ska typ göra det imorgon :)

Idag i skolan hade jag och sandra snyggaste outfiten haha, vi hade Sandra <3 Cassandra tröjor. Jätte fina, hehe. Gjorde dom förra förra året när jag va i enköping och skulle till göteborg och då gjorde jag dom och gav sandra en tidig födelsedags present :)

Nu är jag hemma hos sandra och vi ska snart äta, det blir tapas? haha men aa det ska bli gott :D Sen ska vi dra ut och träffa calle, ellen, pauo och massa andra och typ bara vara ute?
jätte länge sen jag träffa dom så det ska bli roligt, eller aa va med dom. Träffar dom ju varje dag i skolan.

Sandra har precis duschat, och det gick fort? ett mirakel eller vad? haha! Hon brukar typ duscha i en timme.. det är jobbigt haha! Men nu ska hag vara lite social och inte vara någon data nörd hehe. hejdå :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0