entligen lite ledig haha!

Idag så va jag ju på falkberget med massa, vi sola och bada eller aa.. jag bada inte. haha är värsta badkrukan ;) Sabina smörjde in mig med baby olja, haha! nickita hade med sig det man blir tydligen extra brun av det.
men sen drog jag, gurra, mackan o pierre till donken med deras moppar sen drog vi tillbaka och stanna där en stund sen skjutsa gurra mig till Sollentuna så hämtade pappa upp mig och så drog vi hem och käka.

Vi va ute och åkte moppe också, tog en liten runda med min moppe men fick inte köra bara för jag inte har tagit det där jävla körkortet än.. men aa vi drog hem sen pluggade lite på körkortonline och har precis kollat på tv och nu får jag entligen chilla lite haha!

Det är skola imorgon, vart tog all tid vägen? det har gott så fort.. vill inte tillbaka till skolan, käns ju som sommar lov sen ba nej skola imorgon då, yes! men aa hoppas iallafall alla haft ett bra lov för det har jag! puss på er!

Kommentarer
Postat av: ANNNNNNNNNNNA

BLOGG MER din snopp !! <3<3

2011-04-26 @ 19:51:43
URL: http://annastar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0