förlåt för igår..

Förlåt för ingen bloggning igår men jag orkade inte.. förlåt!
Men aa, igår så va det picknick vid slottet så Moa kom och hämta mig och sen åkte vi dit med Jessica o Becca också. Det va ganska många där, runt 40 pers kanske? men det va jätte trevligt iallafall. Becca och jag åkte iväg och åkte lite moppe och tog lite kort med hennes mobil som jag inte har. Sen drog vi hem till mig och testade mina högtalare på moppen, gud älskar dom! haha sen spela vi kort som vanligt hela kvällen!

Lite senare kom gurra, max och simon och mamma trodde dom va några turkar så dom fick inte komma in, hahaha! Sen fråga hon vilka det va och då sa vi det igen hon ba men dom får ju komma in, varför sa ni inte att det va dom och bla bla bla, och det roliga är att vi sa det också. Men dom kom tillbaka och så kolla vi på en skräckfilm :( men jag hade sett den tusen gånger så kan den utan till och jag råka berätta vad som skulle hända hela tiden, hehe (a) alla fick damp på mig.

Ja och nu är jag vaken, Jessica sov här inatt och nu har hon satt på Drag me to hell och den kan jag också utan till men jag ska vara tyst, haha! Och lite senare ska vi till rösjön, eller aa jag ska om inte Jessica ska med. och så ska vi grilla och sånt där :) men vi hörs sötisar, puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0