Första gången man är vid datan på två dagar

Förlåt för dålig bloggning men det här är första gången jag suttit vid datan på två dagar typ :O Lite kortfattat om i söndags och idag.

I söndags va det ju konfaträff och det va ju jätte roligt, eller? men aa sandra och jag tog bussen hem till mig, päronen va inte hemma dom va nere vid båten. Sen ringer mathilda mig och säger att vi ska komma ner till ravan (det är en sjö vid mig) och röka vattenpipa med Jesper, Jessica, Becca o mathilda så då gick vi ner dit och sen rökte vi lite och drog upp till mig sen och spela kort haha! senare på kvällen skulle jag med Jesper, Tove, Moa o några till vallen och röka vattenpipa där men det palla jag inte så jag ringde sandra så drog vi på en "fest" och det va väll inte så jätte roligt men man träffa massa kompisar man inte träffat på 100 år typ sen drog väll vi hem till mig, sandra sov här och vi decka direkt i sängen hehe..

I idag.. hmm.. vad gjorde jag? juste haha, jag, sandra o mamma satt på balkongen och spela kort hela dagen, gud va skönt det va. Det va 25 grader på min balkong! jag och sandra satt i shorts och linne och bara njöt av solen, snart är sommarn här ju! och om en månad åker jag till turkland. Har precis duschat så sitter i min morgon rock nu och ska sätta på musik och chilla lite, ingen aning om vad jag ska göra okväll liksom? Gud det käns verkligen som tisdag, är helt borta.

Bilder från i söndags





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0