godmorgon :)

Morgon morgon,  mamma säger att det är sista dagen med sol och fint väder nu :( så hon slänger upp mig ur sänge, vill ju sova.. men ändå måste ju ta vara på solen ;) Undrar om jag ska dra till badberget med becca o jessica o några men jag orkar inte åka dit, käns som om det ligger 100 år från busshållplatsen men då får becca hämta mig.¨
Måste ringa pappa också och fråga när han kommer hem för han skulle bara ner till båten och göra klart saker där sen skulle han komma hem så skulle vi åka moppe!! ska nog sätta mig och plugga lite? :) fast orkar inte nu när jag precis vaknat.. men ha en bra dag :)


Kommentarer
Postat av: caroline apelryd

Ja vad jag har hört ska det regna imorgon :( här i alla fall.

Hoppas verkligen solen kommer igen efter det!

2011-04-25 @ 13:29:04
URL: http://detvanliga.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0