Godmorgon sötnosar!

Godmorgon sötisar!
Börjar klockan 12.00 idag, gud vad skönt! Längtar verkligen inte tillbaka till skolan.. usch!
På praoen idag vet jag faktiskt inte vad jag och Karin ska göra, kanske leka lite mer med photoshop? Men slutar klockan två så det är skönt, men det är bara för att jag måste ta kvart över två tåget mot Bålsta, eller aa måste och måste det är bäst att jag gör det eftersom det tar en halvtimme dit. Ni kanske undrar vad jag ska göra där? haha jo jag ska träffa Linus och någon vet inte vem haha! Men det ska bli trevligt, ingen aning om vad vi ska göra, kanske kolla film? blir nog bäst med tanke på det här vädret -.-
Bloggar mer senare sötisar, ska kolla lite bloggar, måste ju gå om tio min, pannnik! pusspuss.


Ska verkligen skärpa mig nu, ni får nya och fina bilder snart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0