hann inte blogga igår..

Igår fick jag ingen tid åt att blogga, det va ju skola igår.. slutade vid tjugo över ett och drog hem och hämtade pengar så va tvungen att dra direkt för att hinna till bussen ner mot norrviken och sen va vi tvugna att vänta på dhruv i typ 40 min där och sen drog vi hem spelade lite kort så va jag och ellen tvugna att dra ner till norrviken igen för att hinna med tåget till helenelund där vi gjorde lite saker och sen drog hem och när jag kom hem skulle vi äta sen duscha jag och så va jag tvugen att fixa mig för att några skulle komma till mig och chilla. Tove och Tim sov här inatt och Tim drog vid tio över åtta i morse :O han är ju knäpp.. så nu ska vi typ kolla på en film eller något, inte så fint väder ute.. men aja :) idag är det valborg!! Vad ska ni göra ikväll? :)
puss puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0