Hemma från det läskigaste jag sett..

Hemma från SCRE4M nu, gud det va det läskigaste jag sett :O jag och moa höll på att dö. man har hör sina kompisar bara nej men SCREAM filmerna är inge bra, dom är inte alls läskiga. (Moa och jag har inte sett något scream film) Så kommer vi dit och det börjar med att vi håller på att skita ner oss! asso det va den läskigaste filmen jag sett och ändå har jag och moa beslutat att vi måste se 1,2 o 3 bara för att..

Och sen såklart är Kissie på den också och vi satt i samma bio salong som henne, skäms ju nästan :O hon är verkligen ful, förlåt.. men det är sanningen. Och vi satt och åt 3 meter från henne, och såklart är man bäst på att stirra och fastna med bilken så moa sa till mig hela tiden hehe (a) och så va henns brorsa där också, peter08 och han hade inte skorta kavaj och röda byxor :( haha! moa och jag lyssna på den låten innan bion är när vi såg honom sp ba "skorta kavaj och röda byxor" och dog av garv haha!

Och nu är det påsklov! gud vad skönt, slippa skolan, slippa alla läxor. bara chilla med livet och leva! det här påsklovet ska bli det bästa någonsin! ska på never say never igen med Gurra hellström och behövde inte ens tvinga med honom :O fast nu ångrar han sig haha! men synd om honom ;) Men ni får ha en bra dag, kväll och lov (för er som bor i stockholm?) så ses vi :)

jag och becca för ett tag sen :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0