Kan använda photoshop nu!

Just nu sitter jag och håller på med photoshop, jag hittade så man fick det till data, sjukt glad, haha! Men aa jag har köpt 6 tidningar idag där justin bieber är med i, hehe (a) men jag va bara tvungen och det va ju inte jag som betala så man kan ju passa på ;) Va ju hos tandläkaren också, bara kolla lite, fina tänder men vi kanske ska göra något åt mina framtänder.. :( och då kommer jag bara få något på dom två, vet ni hur mobbad jag kommer se ut då eller? vill inte :( men det blir efter sommaren och behöver typ bara ha det i några måndaer, högst 6 månader typ så det är ju skönt :) Men ska fortsätta men photoshop nu, puuss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0