känner mig så duktig på det här..

känner att det här inte går så bra.. men det ska bli bättre, jag LOVAR! men va helt slut efter skolan, somna nästan på lektionerna, hehe (a) skolan va liiiiiiika tråkig som vanligt :( och vi har bara spelat kort som vanligt, j*vla kort nördar vi blivit haha! och så har jag pluggat :D behöver bara 10% till så får jag göra moppe provet, yes! snart så. Och egentligen ska jag plugga nu också innan desperate housewives börjar men bloggar istället, kan plugga imorgon mera :) ååhh... orkar inte med skolan nu, vill ha sommar sommar sommar! men ska väll plugga lite dom sista 5 min haha, kommer aldrig hinna något men ändå ;) ha det bra! :)

OMG, den här kvällen kommer jag verkligen ihåg! två år sen, ojojoj..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0