kul kväll.

Pappa kom hem vid halv fem så då drog vi och åkte lite moppe iallafall och sen skjutsa han mig till Pernilla, skulle ju på tjejmiddag typ hos henne, vi grilla korv och pernilla failade totalt haha! Sen drog vi till Edsbergs slott och träffa jätte många, vi grilla marshmallows jätte gott! Egentligen gjorde vi inte så mycket där, vi stod och snacka och ja typ inte så mycket. Nicolas skulle typ hem vid kvart i elva, eller aa han frös stackarn så jag gjorde sälskap med honom för han bor typ där, vi gick bara och snacka och lite sånt :) Men jag gick tillbaka sen för pappa skulle hämta mig. Och nu har jag precis ätit pizza, haha tjockis jag vet.. ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0