Laddar ner Adobe Photoshop CS5

Hejsan söta läsare, haft en bra dag trors vädret?
SJälv har min dag vartit ganska bra, börja klockan 12.00 och sluta klockan 14.00, det är nice!

Men just nu håller på att ladda ner en annan variant av adobe photoshop CS5 så jag får samma som karin. Det tar typ huuundra år, får damp! och så väntar jag på att Becca ska komma till mig också så ska vi se på film typ?? blir inget specielt ikväll, orkar typ inte haha! känner att jag blivit ganska lat om helgerna.. måste ändras på! kan ju inte bara sitta hemma hela tiden ju?

Idag va jag ju med Linus och någon till, haha kommer inte ihåg vad han heter, sämsta minnet fan (a) Men vi va typ bara ute? och gjorde inget så drog hem efter ett tag, finns inte så mycket att säga, vi gick runt och snacka typ. Pappa kom och hämta mig, jätte gulligt! skulle aldrig palla att åka hem från Bålsta, åka tåg i en timme, nej det är lugnt haha!

Har ingen ny bild på den här datan eftersom jag är inne på min gamla data för den jag brukar använda håller på att ladda ner photoshop som sagt och då får man typ inte göra något annat för annars laddar den inte ner, jätte konstigt.. Så ni får lite bilder jag tagit under veckan i studion lite senare och svar på frågestunden :)


Jag och Hugo, saknar dig :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0