Måste skärpa mig..

Okej det här går inte så bra.. Igår hade jag inget internet på hela dagen sen så skulle jag äta hos becca och sen drog vi och sov där också och imorse drog vi direkt till falkberget..
Jag ska faktiskt ta och skärpa mig..
Ja igår åkte vi först till badberget och chilla där sen drog vi till vallen för alla skulle typ dit men det va skit tråkigt så vi drog till falkberget men det va inte så mycket roligare där.. jag lovar falkberget ligger mitt ute i ingenstans :O helt otroligt att polisen hittar dit till och med.. Men det va lättare att hitta idag när det va ljust, haha. Och idag när sabina, becca, stefan och albin skulle bada så gick vi ner för värsta berget typ, det måste man typ vilket som men jag lovar jag går aldrig ner igen, det va det jobbigaste jag gjort, att ta sig upp därifrån, det va ett helvete jag lovar, är fortfarande helt slut i benen :O  Det gör jag inte om, ska jag bada i sommar drar jag till badberget, mycket bättre!
Har precis duschat typ så sitter i min morgonrock och chillar lite, ska fan plugga lite tror jag. Ingen aning om vad som händer ikväll, kanske är hemma? :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0