min mobil cpar..

Jag sms bloggade tidigar idag, typ runt två tiden men som tydligen skickades nu såg jag.. så nej jag ska inte på bio nu, bara min mobil som är lite cp (bion började 15.20) ni kan ju gissa vad jag kolla på? ;) JUSTIN BIEBER ofc! Kommer aldrig tröttna på den där filmen, kan se den hur många gånger som helst, har sett den 5 gånger nu och älskar den sjuukt mycket! och robin har till och med sett den 3 gånger :)

Kom hem för ett tag sen, käka pizza då sen pluggade jag moppe och behöver bara 3 % till som jag ska göra senare idag :) Jessica kom till mig för en timme sen ungefär vi måste plugga no.. men det är ganska lätt :) Vi håller på med ljud och aa det är ju inte så svårt haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0