Moppen är hemma nu!

Idag så åkte jag och pappa och hämtade min moppe som sagt, vid fyra tiden tror jag? va tvungen att följa med för pappa hitta inte dit med buss och sånt och guuud va jag älskar den!! Ni får bild på den imorgon så pappa skjutsa mig till häggviks station eftersom jag inte fått körkortet än och skulle på bio med robin och jonte, gissa vad vi såg, haha NSN :D asså jag älskar den filmen, fick hålla mina tårar inne för jag ville inte se ut som ett helvete när jag va med dom haha. Men dom gillade den också, SÅ DET SÅ KILLAR! Robin vill till och med se den igen :D

Ikväll blir jag bara hemma, om inte jessica o becca kommer hit? men det tror jag inte haha. Men ska dunka musik och kolla facebook hihi, imorgon ska jag och pappa köra moppe, YES!! men ha en bra kväll, puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0