seg kväll..

Seeeeg kväll! Det börjar med att vi först ska till Alvik på någon fest? sen blev inte det av och då skulle jag, mathilda, jessica, becca och några till till mathilda men mathilda skulle sova hos jessica och jessica ville till torparängen och då är jag och mathilda tvugna att dra från rotebro till norrviken och sen när vi kommer dit så ska dom dra till mathilda iallafall men pallade inte följa med så stanna kvar med sabina, lisa, johanna o några och det vart sjukt tråkigt där och så ska vi gå till station typ och vi gick genom en skog och snacka om skräckfilmer och mördare och sånt nej men då hoppar typ tedd och två till fram och skrämer skit ur oss, jag sparka till tedd och slog han i magen, hehe (a) så rädd vart jag.. och när jag är på väg hem åker det förbi en vit skåp bil och stannar typ lite längre fram så jag går in i ett område och springer hem och nu är jag hemma! det va lite kortfattat om min kväll ;)

Imorgon är det konfaträff också, yes! orkar verkligen inte :( hoppas Jessica och Sandra ska dit annars dödar jag dom! Och så har min mobil laggat sönder så det går inte att använda den, kan inte ringa, sms ingen kan ringa mig, kan helt enkelt inte använda den över huvud taget. kan inte ens se hur mycket klockan är! Skulle bara spela ett spel så laggar den sönder, jävla cp mobil -.- och man kan ju inte ta ut batteriet på en iphone heller och jag har tagit ur sim-kortet men det händer ingenting så ska lämna in den imorgon, ååh vad sur jag är! har ingen mobil och är typ mobilberoende! men jaja, nu ska jag sluta klaga och sluta skriva, pusshej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0