Skit sur på min pappa -.-

Är skit sur på min pappa nu för han bara ljuger för mig -.- Igår kväll när jag kom hem från bion så fråga jag honom om vi kunde köra lite moppe han ba nej men det är för kalt ute nu vi gör det imorgon istället jag kommer hem tidigt och idag så har jag ringt honom två tre gånger och frågat när han kommer hem han säger bara att han ska skynda sig hem ocn nu när jag ringer säger han samma sak men jag ba seriöst pappa när kommer du hem och då erkänner han att han kommer hem vi fem sex tiden, han bara ljuger för mig!! ååh vad sur jag blir, och så säger han att vi har hela helgen på oss men tror han på allvar att jag orkar vänta?!?!?!?! Jag har liksom gått och väntat på att han ska komma hem hela dagen ååh!!
och jag kan inte köra ikväll heller för jag ska på "tjejmiddag" hos pernilla halv sex!!
så ni får ingen bild på min snygga moppe idag heller för den står inne vid cyklarna och aa..

Min outfit idag.. men inte ikväll ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0