Skrämde skiten ur min morsa, haha!

Hola amigos ;)
Finns inte så mycket att säga, vanlig morgon. Vakna vid 11.15 tiden typ? åt frukost och hoppat ner i min Onepiece. Ska snart plugga trefik, måste ju få det där kortet nu! När pappa kommer hem ska vi åka moppe och lite sånt, typ plugga lite också :)

HAHAHAHAH JUSTE! Imorse va mamma på balkongen så jag smög och satta mig vid dörren och hon såg inte mig när hon gick in och sen hahah så vänder hon sig om och skriker, skojar inte hon flög typ 100 m upp! hon trodde ju jag låg och sov, haha det va det roligaste på länge, älskar att skrämma henne!
Men ska plugga nu, hörs sötisar och ha en bra dag!


Kommentarer
Postat av: Jessica

Vet du hur det är att dömas och sitta i fängelse? Vet du vad ett frihetsberövande innebär? Det gjorde inte jag heller. Inte innan jag själv dömdes till 1 år och 2 månaders fängelse och placerades på Sveriges största säkerhetsklassfängelse för Kvinnor. Läs min blogg där jag skriver om domar, Hinseberg, Kriminalvården och brott. Läs, kommentera och ställ gärna frågor =)

2011-04-20 @ 13:04:30
URL: http://tiohundraarton.blogg.se/
Postat av: HANNA

hoppas du får en bra dag :D

2011-04-20 @ 13:43:07
URL: http://hannalovisasol.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0