TRÅKIGASTE DAGEN!

Kan man ha tråkigare en söndag?
Först sitter jag, Jessica, Tove, Becca o Moa och spelar kort. Sen går det dålig för tove och hon är inte med sen samma sak för Moa och hon hoppar ur så dom går och kolla film. Jag förlorar såklart när vi spelar kort så vi går och gör mat och jag drev sönder med becca det va jätte roligt. När vi ätit klart går vi också och kollar film och sen drar alla och nu har jag bara för tråkigt, får ju nästan ångest? finns ju inget bra på tv, inget händer på facebook? vad ska man göra :O Ska ta och kolla på film och tjocka mig tror jag fan! puss o hej!

Sånt här är ju normalt och hitta på föräldrarnas dator x)

Kommentarer
Postat av: Pia

Hahahahahahaha, vad gör du i min dator??? Hahahahaha

2011-04-10 @ 20:25:15
URL: http://cassandrabooks.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0