Dålig uppdatering..

FÖRLÅT för dålig uppdatering, men har inte hunnit blogga :( Men nu kan jag, berättar lite kort om igår och vad som händer idag :)

Sandra har precis lämnat mig, hon skulle hem och städa och sånt.. men Jessica, Becca, Moa och Tove är på väg till mig så jag slipper vara själv! är ensam hemma, mamma och pappa är nere vid båten och fixar till den som snart ska i vattnet. Idag händer det väll inte så mycket tror jag, bara chilla lite. Man orkar ju typ aldrig göra något på söndagar? haha!

Igår så va jag ju hos Sandra och vi drog in till stan och käka på vapiano, det va jätte gott och älskar deras cola! Sen drog vi och kolla i lite butiker för när vi hade käkat klart va det två timmar kvar tills bion börja så vi chilla lite i stan. Och så är det klart att alla butiker stänger klockan 18.00 och bion börjar 19.00 så vi tänkte, vad ska vi göra nu då? Jo vi går till donken och tjockar oss med glass, cola och kafe ;)

Jag har sett Justin Bieber never say never två gånger nu och första gången fick jag bara lite tårar i ögonen den här gången grät jag, det är helt sjukt hur en person man inte träffat kan betyda så sjukt mycket för så himla många, det är sjukt! Så efter bion va man ju inte alls svart under ögonen och det va jordens kö till toaletterna så vi drog till donkens istället och tog bort det mesta under ögonen och så.

Kom hem vi tio tiden och då drog vi hem, fixade till oss och sen drog vi ut och träffa Paulina, Jacke, Ellen, Calle och massa fler och hängde med dom igen, vi va bara ute och gick runt och sånt. Va väll inte så jätte roligt men jaja. Sandra sov hos mig och vi drog hem vid tolv tiden och gick och la oss direkt, helt sjukt hur trött man kan bli :O

Men nu tycker faktiskt att mina tröga kompisar kan komma, vill inte vara själv längre :( Ska sätta på Justin Bieber nu och typ fixa till mig? sitter i min Onepiece och är helt ofixad och ja, men vad ska man göra? haha.
Ni får lite bilder från igår och så ses vi! puss :*




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0