Älskar NSN!

Älskade bion, och kommer aldrig tröttna på den heller! Som sagt så tvingade vi med Calle, Tim, Anthon och Eddie på Never Say Never och dom hatar Justin Bieber.. Men efter filmen dom ba, den va ju fan bra, han har ju talang och massa positiva saker! Och dom gick runt och sjöng på hans låtar och allt, asso till alla er killar som fått för sig att Justin Bieber är bög, han har ingen talang, han sjunger som en tjej, han har potpfrilla. För det första ni vet ingenting om honom, för det andra ni är bara avundsjuka och se filmen!! Om ni tänker nej jag kommer bli mobbad för att jag ser den och bla bla bla.. det kommer ni inte alls? det är en film? och det är bara gulligt!

Har precis sminkat av mig, svart under ögonen så aa.. det va nog bäst haha, och kollar på criminal minds, jätte bra! och nu ska jag in i duschen och så. Imorgon blir det ju bio igen, nice! fast inte Justin Bieber då utan SCRE4M med Moa :) men vi hörs bitches!

Bilder från kvällen:
Sandra och Jag efter bion.. hehe.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0