Svar på Frågestunden!

Alla ni som kommenterar med Anonymt, varför? våga vara er själv och skriv era namn, skäms ni över vad ni frågar eller vadå? men aja, här får ni svar på alla frågorna :)

Anonym
Vart bor du exakt?
kan du visa din trädgård och hela ditt hus? :)
Svar; haha jag bor i Viby som ligger i Sollentuna, fråga mig istället om du vill veta mer :)

Anonym  
Är du bortskämd? :)
Svar; jag tycker inte det men det gör alla mina kompisar ;)

Anonym  
Va helt ärlig. Säg den kille du gillar(som du vill att nåt ska hända imellan er två)
Svar; jag gillar inte någon som sagt just nu och inte som jag skulle vilja att det skulle hända något mellan heller.

lisa
Är din familg rik?
Svar; ööh.. jag vet inte :S typ?

Viktoria
Bästa minne från sommarn? <3
Svar; det måste nog vart Gothia cup, saknar det sjukt!

Anonym
hur säger man att ett djur är tjockt? ett fetto djur? en tjock djur? en fet djur?
Svar; haha man säger väll att ett djur är tjockt, haha eller?

Pia 
Vad vill du helst ha? :)
Svar; ååh, jag vill ha.. ööh.. En ny dator, min moppe hem nu! Träffa justin bieber!

Jaaaaag
Gillar du nån?<3
Svar; nej jag gillar inte någon för tillfället :)

knasbanan
Varför är du så söt? :$<3
Svar; haha, fråga mina föräldrar ;)

duvet :)
ska vi leka? :D <3
Svar; Klart vi ska leka gustav :D 

"plutt"
träffas? :)
Svar; vi kan träffas om ajg får veta vem du är? ;)

Anooooonym
Är det något mellan dig och Einar igen?
Vilken person stör du dig på mest av folk i Sollentuna?
Vem gillar du mest av dina kompisar?
Puss
Svar; Nej det är inte något mellan oss igen :) Gustav Kjell, irriterande lite skit unge, men jag älskar honom ändå, han e som en bror för mig men jobbig som fan haha ;) Jag gillar alla mina kompisar lika mycket!!

C:
E du singel?:)
Svar; ja det är jag:)

emilia
1. hur många besökere har du på ett ungefär per dag ?
2. VARFÖR ÄR DU SÅ FIN FÖR ?! :o
Svar; 1. Jag har inte så många, runt 20-50 per dag typ :) 2. haha, född sån dör sån, nej men jag vet inte, det är ni som är söta! :)

BÖÖS!
Cassi, Hur stor P---s tror du jag har:D? du vet svaret:D?
Svar; haha tobbe, jag säger bara lillfinger.. ;)

Summer
Vilken butik är din favvo? och vilken mascara använder du? sötnöt!
Svar; Jag gillar många butiker, kan inte riktigt bestämma mig, men bland favoriterna är det nog NewYorker, Cubus, SALT, scorett o H&M :) Jag använder just nu Max Factor mascara lash extension.

STÄFFE
träffas? :3
Svar; visst kan vi det :)

Sara
Vad vill du bli när du blir "stor" ? <3 ;)
Svar; jag har ingen aning just nu faktiskt, tänker inte riktigt på det än :)

råger
hur mår du?
Svar; Jag mår jätte bra Jesper ;)

norahedin
har också frågestund :)
om du bara fick leva på en ända mat rätt vilken skulle det då vara? :)
varför är du så söt?
Svar; öööh.. jadu det va en bra fråga.. det skulle nog vara.. pannkakor, tröttnar man aldrig på :D och jadu, varför jag är så söt.. ingen aning.. ;)

Anonym
När fick du din mens ?? Älskar din blogg
Svar; hahah! jag kommer inte ihåg.

dendärpelle:
hade du sex med einar?
Svar; Tar inte upp mitt privatliv på bloggen, vill du veta får du fråga mig personligen :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0