Vad ska man skriva?

Kom hem nu och äter mackor, jätte gott haha! Skolan va väll sådär, lite roligare iallafall och jag satt typ bara och läste noveller om JB haha! Asso SOn va typ inte seriös, vi va ju i elevcaféet vid dom datorerna för att datasalen va tydligen trasig så alla satt typ bara i sofforna och snacka med våran lärare om praoen, och på NOn fick jag massage av Max som ni kanske vet, ååh det va jätte skönt. tack Max! Och på bilden så skulle vi göra egna loggor eller göra om något och jag har ju verkligen ingen fantasi så jag satt och rita eller aa skrev lite Justin Bieber på pappret :)
Ska ta och plugga nu, snart, har ju teori prov imorgon.. och uppkörning i trafiken :) hoppas det går bra!!

Haha och sen igår glömde jag berätta, vi sitter vid luncen och äter och så ska jag dricka vatten och hamnar typ i någon trans och tappar mitt vetten rakt ner i mitt knä eller på låret så ja.. det såg ju ut som jag hade kissat ner mig haha!


Anna i elevcafeet på SO

Jossan o Anna tar min mobil fult normala :)

våldtäkt

Så kan det gå..


hehe :$


är man klantig så är man..

Kommentarer
Postat av: Annnnna (hon på bilden TYVÄRR)

hahahha VÅLDTÄKT :O

asså cassi den där bilden är ful som fan !!! <3

2011-04-06 @ 18:16:21
URL: http://annastar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0