Cassandra är tillbaka :)

Hej igen, tror jag ska försöka igen med bloggandet, det är ändå skit väder ute.. :( och det har åskat och blixtrat idag och det är jag skit rädd för så hoppa upp i mammas famn, haha lite knas sådär :)

Hur har ni haft det under sommaren då? min sommar har vart PERFEKT! har inte vart hemma så mycket så har inte kunnat blogga :(
Men lite kortfattat om min sommar, jag åkte till turkiet i två veckor i början och träffa underbara nya personer, svenska också, partade sönder där nere men Viktor Pyykola och hans brorsa. det va sjuuukt nice! sen kom jag hem drog på konfa läger i två veckor efter det så drog jag ut med båten i några dagar sen drog vi till turkiet igen fast i en vecka! saknar det redan :( sen ut med båten igen och nu bara chillat hemma, det är ju inte så fint väder... Hur har eran sommar vart? :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0