we like to sleep all day and party all night

kom hem för ett tag sen, chillade lite och städade resten av huset för mamma hade inte kommit hem än, så hunden fick vara själv hemma hela natten :O stackarn! Det var nudlar till frukost och sen kom mamma hem och nu har hon satt Becca i arbete, hon får damsuga, haha :D

Ska sova hos Becca inatt igen och så ska vi till ivar ikväll och festa :) Måste bara fixa dricka först.. hmmm...
Snart ska jag och becca till kista för att byta hennes skor, jag orkade inte göra det igår.. hehe. men jag kände mig jätte stressad! men kvällen vart okej! ett glas gick sönder men inte mer, det va chill och alla skötte sig :)

bilder från igår!










Kommentarer
Postat av: adelle

Härlig blogg du har! Kika gärna in min. Kram! :)

2011-09-29 @ 20:02:13
URL: http://adellejohanssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0