Är i skolan nu :)

Nu sitter man i skolan, skit roligt.. Har NO. Vi jobbar med syror och baser, åååh orkar inte!! Vi ska "forska" om en syra eller bas, aa jag tog Citronsyra, hehe kanske inte så viktigt att veta men vet inte vad jag ska skriva. SOn gick väll bra ;) Vi drog till Donken på lunchen för det skulle bli fiskbullar men pizza smak, VEM F*N ÄTER DET!?!?!? specielt barn? låter ju bara hur äckligt som hellst. Ja våran skola har JORDENS sämsta mat. typ fattigast också -.-
Ska till stan idag efter skolan med Jossan, så ska vi vara där en stund. Hon ska kolla på en Onepiece och då kan jag också göra det ;) Blir nog inte kvar där så länge har Svenska prov imorgon och Spanska till på fredag och kommer inte vara hemma något imorn nästa, ska på Romeo och Julia teater på kvällen och på dan ska mamma och jag göra något i stan innan och sånt. Gud allt blir så stressigt! Så ja måste göra spanskan idag också.. vet typ inte ens vad det är, och det är ju jätte bra. Men aa måste fortsätta jobba nu så ses sen.
Love Cassi


haha jag 2009..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0