Är med Paulina

Förlåt för att jag inte blogga så mycket igår men som sagt va skit trött, jag somna klockan 21:00, sjukt tidigt för att vara jag! sov i 10 timmar och det hjälpe inte så mycket, ett bevis till föräldrarna som alltid säger att man måste gå och lägga sig tidigt. Och mamma erkänner till och med det imorde när hon fråga ifall jag va trött och jag sa ja, haha. Dom tror alltid att dom har rätt och vet allt, men det har dom absolut inte och dom vet ingenting om oss, haha. Föräldrar asso ;)
Men aa sitter hos mig med Paulina, ett tag sen man va med henne. Kommer inte ihåg vad vi skulle göra, typ ladda ner musik och sånt haha. Pappa kommer hem om en halv timme typ och då ska vi åka och fixa min moppe, YEES! Om en månad är det prov för mig på kortet då, hoppas det går bra (a) har sjukt mycket att plugga. uuusch, jag hatar att plugga.. men jaja, det är värt det för FÖRSTA gången haha. Har inte så mycket att berätta idag eller just nu, så vi ses senare! love from me.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0