Brottom!

Kom hem för en halv timme sen, fick sjukt brottom till bussen haha. Jag och Sandra flummar sjukt mycket och jag skulle ta 16 över bussen så ser jag på klockan att den är 14 över så fick sjukt brottom men som tur är så bor Sandra precis vid busshållplats så jag han :) Nu har Jessica kommit till mig, vi har ätit och kollat lite i en HM katalog som jag hitta massa kläder jag vill ha! Vi ska sätta oss framför tv snart, massa bra program idag hihi. Jessica sover här också för hon kommer aldrig upp på morgonen och då kommer hon inte till skolan och då kommer hon få gå om och det vill man verkligen inte!! hatar ju skolan liksom ;)
Nu har jag ingen aning om vart Jessica försvan så ska leta efter henne, haha. Men vi hörs sen bitches!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0