Dansuppvisning

Kom hem för en liten stund sen, har haft dansuppvisning i skolan idag på idrotten, gick väl bra, hihi. Hoppas vi får minst VG för den va lätt svårast jämfört med dom andras, men vi hade ju en svår låt också, haha nu kanske jag låter lite egoistisk men det är jag inte :) Jessica följde med mig hem och nu sitter hon och kör poker på facebook på datan och blir skit sur när hon förlorar pengar, hahah det är jätte roligt. Vad ska jag göra ikväll? jo ikväll ska jag till Einar tror jag och va där under kvällen och så, kolla lite på film och ja, det är ju skola imorn så hinner inte vara där så länge men en stund iallafall.
Ni får en video snart från våran uppvisning som Anna spela in http://annastar.blogg.se/ :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0