Deckar i skolan.

Har inte bloggar idag av en anledning, jag har varit sjuuukt trött eller har, jag är. Somna vid halv elva kvart i elva igår tror jag nog så det är ganska tidigt för att vara jag, ändå så har jag varit helt död idag! det hjälper ju inte ens att gå och lägga sig tidigt för att bli piggare på morgonen.. ett bevis till föräldrarna. Somna på matten och NO idag, är så duktig. På matten går jag ut och deckar på bänken och på NO så kollar vi på film och jag och Sandra somnar på varandra (vet inte om Sandra somna). Är så duktig känner jag :) Har Engelska prov imorgon och det kommer ju gå super bra, har försökt plugga idag men det har gått åt helvetet. Får ju inte in något i huvudet när man är trött.. iallafall inte jag (a) Sandra försökte hjälpa mig och vi snacka om prao och sånt också, vi måste lämna in lappen om prao platts imorgon och snacka om attnjag fixa allting i sista minuten! Eller aa snälla mamma hjälpte mig. Jag ska prao på Fotostudio båda veckorna fast på olika ställen. Men nu ska jag sova haha! Godnatt ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0