Facerape av Tove på Jessicas Facebook! haha

Kom precis hem nu, tove följde med, vi har vart på ungdomsmottagningen och lite sånt, Jessica följde också med. Va tvungen att gå tidigare från bilden, gud va sköööönt! vi gör självporträt och jag kan verkligen inte rita -.- så jag får bara damp på lektionerna och min lärare skrattar bara åt mig :O ;) Men nu måste jag plugga spanska, har det tills imorgon yippi -.- fattar som vanligt inte ett skit men aja, snackade med spanska läraren lite idag och hon förklarade lite med det va inte till så stor hjälp.. hahaha och Tove är inne på Jessicas Facebook och chattar med hennes kompisar medans Jessica gör det och det är skit roligt för Jessica får damp hela tiden hahahha! Men nu måste jag plugga, hahah. Love from me!


haha jadu, man kan ju inte ha roligare på idrotten ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0