I'm home

I'm home :D Kom hem för ett tag sen, han inte ta så många bilder idag men vi ska tillbaka nästa helg fota mera. Dom skickar över bilderna snart så ni får dom. Det var jätte roligt!! men gud vilken snöstorm det är ute, herregud vad det snöar. När man tror att snön är på väg att försvinna nej då kommer det bara mer haha. Vill verkligen ha sommar nu!
Snar ska jag och Rebecca iväg på Romeo och Julia med mina päronen, ska bli rikgtigt roligt.
Har så sjukt ont i magen eller typ på sidan lite längre upp, aj det gör jätte ont vet inte vad jag kan ha gjort.. ska nog lägga mig och ville en stund innan vi åker. Måste ju fixa prao platts snart också, gud vad stressigt allting blev!
Love Cassi


Jag och hunden.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0