ingen rubrik..

Gick upp 10.00 idag för skulle på gudstjänst från 11.00-14.00. Det va roligt att träffa alla kompisar och sånt. Herregud vad vi skratta, det gick inte att sluta haha! På lägret får vi ha med oss mobilerna, snacka om att jag är överlycklig! skulle ni klara er utan mobil i två veckor? Det skulle inte jag, hehe. Skulle tagit med den vilken fall som hellst.
Just nu är jag själv hemma, skit tråkigt. Päronen skulle typ ner till Norrviken sjön och göra något. Finns inget att göra, så sitter vid datan och tjockar. Gör en ny spotify lista med lite bättre musik haha.
Fick en ny stol igår som jag har vid skrivbordet eller vad det heter haha, den är skit skön! har ju typ haft en bebis stol skit länge haha, nej men typ. Den va jätte liten och ful.



Imorgon är det alla <3 dag, några kompisar har konsert då i skolan på kvällen. Jag ska dit med Einar och några kompisar.
Om ni vill komma så är det i Runanskolans idrottshall som ligger i Sollentuna (Viby/Norrviken) och börjar 19.00, det är 20 kr inträda som går till behövande barn.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0