nu i sälen!

Då va man i sälen då :D fick reda på att det är några kompisar här nere och som bor på samma ställe också så det är ju bra det med :) Det är jätte mysigt här nere, eller a iallafall i våran stuga! Becca och jag paxa dubbelsängen, hehe :)
Usch, vi ska inte snacka om bilresan, fy vad jobbigt det va, helt degiga när vi kom fram! Och så har man en hund som hårar sjukt mycket det är ju mysigt, eller nja inte direkt.
Alla tv kanalaer är ju inte där dom ska vara så becca och jag satte oss och tog reda pådet :)

Vi har redan sätt tre snygga killar på 2 timmar typ, hehe. Undra hur många det blir på hela veckan då ;) haha nej jag skoja bara, jag har ju kille också, men måste ju tänka på becca också ;) inte för att hon är relation typen men ändå :D Men på afterskin då jävlar haha!

Vi har precis kollat på vampire diaries på datan, missade det i fredags, ja jag är besatt av det! Ligger i sängen nu helt själv :( Becca gick ut och rökte så jag är ju själv.. men inte länge till haha! Nej men nu ska jag lämna datan till becca för hon ska också blogga :) hakanssonslife.blogg.se :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0