Onepiece - jump in

Precis kommit hem från stan. Shoppade lite mer kläder som ni får se snart (både från igår och idag) Gud vad jag älskar Onepiece!! Och nu har jag en också, åkte ju in till stan för att kolla på en onepiece men sen så fick jag en av snälla papi :D Stannade en snabbis på Stinsen för vi skulle handla mat och så. Fick en cheeseburger när vi va på väg hem från Stan också.
Provade två stycken Onepiece ni får tyvär inte veta vilken jag köpte nu utan det får ni reda på i nästa inlägg som kommer snart tillsammans med vad jag har köpt.



Som sagt så var ju Anna och kusinerna här idag en snabbis, väldigt roligt att träffa dom! sjukt länge sen jag träffa Vanessa så det va väldigt roligt! Men gud vad stora dom har blivit, beter sig inte som om dom vore i sin ålder längre utan lite äldre.
Love Cassi


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0