Ritat självporträtt

Åkte ju till Sollentuna efter skolan men Sandra följde inte med så fick åka själv.. haha frågade typ alla men ingen kunde :( Men jag träffade Johanna och Julia på bussen så det vart inte så ensamt iallafall och när jag skulle på bussen hem så ringde Jessica så pratade med henne för hon vänta på mig vid bussen för hon skulle hem till mig. Har ju vart hemma nu ett tag men satta mig vid datan nu faktiskt.
Har suttit och ritat självporträtt haha, vi har bild läxa eller ja Jessica har jag bara rita för skoj skull :) Jessica fick damp hela tiden för hon kan inte rita men det tycker inte jag, så hon rita inte så seriöst haha. Det va roligt att kolla på ;)
Vilken tycker ni är snyggast? :)


Ikväll är det big brother som vanligt haha, vilka idioter det är som är med haha, man skrattar ju åt dom det är ju bara för roligt, jag kollar bara på det för dom gör bort säg så mycket!
Haha jag älskar glashuset, det är f*n roligt! Hoppas gurkan kommer in i huset :) Har hört att glashuset ligger i liljeholmen eller något sånt, inte säker men det kan man säker kolla på elva.tv/bigbrother så hittar man säker det.

Men nu har Jessica sjukt tråkigt så vi ska väll hitta på något skojsigt att göra, inte för jag vet vad men det finns säkert något? haha. Men vi ses senare bitches!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0