Sängdags

Har precis valt ut kläder jag ska ha med mig imorgon, ska bli fotograferad av en person mamma känner och sånt, fick lite panik visste inte vad jag skulle ta med mig!! och vilka skor och allting, nej gud man vill ju ta med sig allt. Senare ska ju jag som sagt på teater "Romeo och Julia" men Rebecca och päronen. Det ska bli trevligt :) och sjukt roligt!
Tycker så synd om Jossan haha, stackarn vart jätte rädd och det roligaste var när jag inte filma. Det är komplicerat att förklara men hon vart så rädd då att hon börja gråta. Stackarn är ju värra än mig, och jag HATAR skräckfilmer. Men börjar vänja mig fakitskt, alla mina kompisar tvingar mig kolla på skräck. En gång satt jag i min säng och vägrade (vi skulle kolla i vardagsrummet), dom drar mig i benen så att jag tvingas, när jag håller fast mig i något tar dom bort mina händer och håller fast mig så jag är tvungen att sitta där!!
men fyy vad roligt vi hade idag. Är nästan glad att vi inte åkte till stan, men tror Jossan nog önska det.
Ni har videon här nera, den är nästan helt svart hela tiden men det är bara roligt att lyssna på Jossan x)
Men nu ska jag ner i säng och sova!! har jag sagt hur mycket jag älskar att sova, det är det bästa som finns!!
Love Cassi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0