snöstorm.se!

Kom hem för ett tag sen. Men gud vilken SNÖSTORM det har varit, 1 meter snö och inga bussar går det är ju härligt.. NOT! Imorse var det helt kaos (stavning?) imorse, skojar inte! bilar hade fastnat överallt (jag fick skjuts av pappa) men som tur fasta inte vi. Ingen spanska imorse då, bara tur för mig. hehe vi hade spanska läxa, glömmde plugga (a) Som vanligt är jag lat och orkar inte gå hem från skola! skulle vara det sista i mina tankar. Så jag och Jessica gick runt och fråga några lärare om dom har bil och våran syslöjdslärare hade det och vi fick skjuts, YEES!! sanacka om va glada vi blir och vilka schyssta lärare! Snart måste jag gå ner till station för jag och Jessica ska fixa lite saker och köpa godis till ikväll :) Skönt att det inte snöar längre men det är så j*vla mycket snö!! Men nu måste jag gå för Jessica är i Norrviken om 5-10 min och det kommer ta sin tid att komma ner dit i all snö, i vanliga fall brukar det ta 15-20 min. Så Jessica får nog vänta lite, haha ;)
SES SENARE!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0