helt slut..

Efter skolan skulle jag och Paulina hem till henne och plugga spanska och jag skulle hjälpa henne att ladda ner musik till ipoden. Efter som jag slutade 15:00 idag och hon sluta 14:00 så drog hon hem till Sandra en stund och vänta där på mig så skulle vi bara ta bussen till ICA MAXI för Sandra skulle köpa Justin Bieber saker ;) sen när jag kommer till Sandra så är det ingen som öppnar och då ringer Pauo mig och frågar vart jag är, så har dom hoppat på tåget utan mig så jag fick ta nästa tåg haha men som tur går det varje kvart så pallade inte bry mig, så fick gå tillbaka till station och ta tåget. Efter ICA MAXI så drog vi till Donken och tjocka där, sen drog vi hem. Jag följde med Pauo hem och hjälpte henne och så, sen kom pappa och hämtade mig och när man kommer hem nej det är klart man ska iväg till Stinsen då och då åt jag där också. Blev subway, jätte gott :) Nu har jag precis kommit hem från en jobbig dag, haha ;) käns som om man har varit överallt idag, haha ;)
Love Cassi


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0