vad ska man skriva?

vaknade klockan 09.00 idag!! det är helt sjukt, vaknar så tidigt och det är lördag! Kvällen igår var bäst, jag skojar inte. Skönt att få tillbaka den här kontakten med dom igår, kanske borde berätta vilka jag var med också haha, Matilda, Tove, Ellen, Jessica, Sandra, Pauo, Jossan, Calle, Anden och Anthon sen kom Sabina och Matilda en snabbis också :) Vi hade jätte roligt! några sov hos mig också, vi sov typ överallt.. Soffan, golvet, madrasser, sängen, badrummet haha ja överallt ;)
Nu ska jag och Jessica åka och kolla på moppe till mig så kommer vara borta några timmar. Men nu måste vi åka, pappa har tjatat hela dan/morgonen. Puss o kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0