15 år!

Då är man 15 år, BYXMYNDIG fan! :D
Vaknade som en helt vanlig morgon typ, tänkte inte ett dugg på det var bara så jävla trött som vanligt, sen ser jag att mamma har ställt fram frukost till mig och börjar gratta mig :) Fick tre prisenter nu på morgonen haha, väldigt "roliga" ;) Sen kommer pappa också, båda när man sitter och äter frukost haha :) Nu har jag fixat mig klart och sa åka iväg t skolan om 10 min? pappa skjutsar mig som alltid, yiiippi :D


Det här fick jag av min kära mor och far :) haha playboy saker ;)
och en moppe, jag får välja vilken jag vill! peugeot speedfight 3 me like ;)


Kommentarer
Postat av: pia book

Ett jätte stort Grattis till dig idag min ängel!!! Många pussar & kramar Mamma & Pappa, vov Diva oxå :)))

2011-01-18 @ 10:29:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0