GODMORGON

Vakna för en timme sen kanske? av att mamma slänger upp hunden i min säng så hon får väcka mig, tror min morsa försökt väcka mig några timmar.. gick ju som sagt inte så bra. Blev inget Naturskolan idag, SKÖNT! Min fot är faktiskt bättre idag, jag kan gå normalt iallafall. Va nog bäst att jag inte följde med till naturskolan, den kanske hade blivit sämre då eftersom vi inte ska vara inne hela tiden och det är ju skog där och det är halt ute och då kan det vara lätt för MIG att halka, jag som har bästa balansen också.. eller inte.. kan liksom halka bara av att stå stilla, då är det alvar haha. Men ska på bio med mamma och Jessica idag och vi ska se Burlesque hoppas det blir roligt, och efter det ska jag iväg och sola med tove, Jessica, Sandra m.m. efter det ska jag ooch tove fixa en sak som är hemligt :) Sitter och dunkar musik i mitt rum just nu och mobbar alla som är i skolan, hihi. Måste städa mitt rum.. men jag orkar inte, jessica ska hjälpa mig hoppas jag men undra när hon kommer? får väll fråga henne. Ska nog sätta mig vid tven och tjocka en stund och sen klä på mig och städa o sånt :)
Love Cassi


Sommar 2011 skynda!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0