Hemma från jakan

Som rubriken säger har jag precis kommit hem från jakan (jakobsberg) eller aa för typ en timme sen. Var där med tove och träffa Linus och Casper iallfall, skit roligt att träffa dom igen, va evigheter sen!! Vi va typ bara hemma hos Casper och chilla lite :)
Linus och Casper är värsta mobbarna :( dom mobba mig hela tiden.. för att jag är kort.. inte roligt!
Men aa nu har jag precis ätit rester från igår, mamma palla inte laga någon mat för jag kom hem så sent (a)
Skolan va skiiiiit tråkig som vanligt :( Jag, Sandra, Tove och becca va lite busiga hehe ^^ Vad vi gjorde kan jag tyvär inte berätta här på bloggen.
Måste bara säga att Casper är sjuuuuukt snygg!! Linus är också snygg!! ;)

 
Linus                   söta små pöjkar                Casper


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0