hemma från Sollentuna C

Samma gamla tråkiga dag i skolan.. finns inte så mycket att berätta om, händer typ samma sak hela tiden :P Efter skolan åkte jag till Sollentuna C med Pauo och Jossan och va där ett tag, sen så när vi satt på waynes coffee så såg vi Ellen, Calle och ida genom fönstret ute och så ringde vi dom. Dom skulle till Hemmakväll så då gick vi också dit :) Ellen och Ida drog hem efter det men Jag, pauo, Jossa och Calle stanade kvar en stund och bara snacka och tjocka godis, hehe :D Sen tänkte vi skoja lite med en vuxen men så börja han skoja med oss och vi fatta ingenting haha, ni kan få video senare om youtube har slutat lagga annars får ni länk :) Sen åkte vi hem, tog bussen till Norrviken där jag och Calle fick skjuts av min Pappa upp till Viby. Så nu har jag precis ätit, hjälp mamma att ladda upp bilder från hennes kamera till datan, hon är inte så teknisk eller vad man kan säga haha ;) Nu ska jag ut och träffa Robin så får se vad som händer senare, kanske träffa några fler? vem vet :) Aja nu får Robin nog damp på mig, måste gå. (juste bilder från i lördags får ni ikväll) 
Love Cassi


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0