släkten

nu har nästan alla gått. har haft jätte roligt och roligt att träffa alla också :) fått lite saker och så, ni ser bilder längre ner i inlägget. Fixade Facebook till min kusin Antonio för en stund sen, och fick reda på att han har flickvän! så gulligt!! dom har snart vart tillsammans i ett år, jag dör, super söta! hon bloggar också, http://amberlove.blogg.se/ :) han satsar på seriösa förhållanden redan nu och är bara 10 år blir 11 snart :) mogen kille säger jag :)
Lägger in bilder på vad jag fått idag, mer bilder kommer sen :)


Lite spa saker,
en väska,
1900 kr,
solbrillor och
ett presentkort på Gina Tricot.

HÄNDER IKVÄLL?
Ingen aning om vad jag ska göra ikväll? :O orkar knappt göra något för har så ont i kroppen :) ska fråga alla vad som händer ikväll så får vi se om jag stannar hemma eller inte? ;) Nej nu ska jag vara lite social mot dom som är kvar, bara vuxna så det blir ju roligt ;) yipppi.
xoxo Cassandra


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0