Svar på tal

Mads Mikkelsen
Vad tycker du om mig?
Vad tycker du om allt som händer på dagarna av dagarna?

Svar: Jag känner inte dig :)
Det är olika från dag till dag.

jaoe
Hur långt har du och einar gått? :)

Svar; Mitt privat liv jag inte nämner på bloggen. Har nog inte så stor betydelse heller.

ANNNNNNNNNNNNA
vad tycker du om mig? hiihih
hur är det ha anna book som moster? xP
favorit färg? :D

Svar; Du är en snäll, söt och rolig tjej! och min bästavän! :)
Känns väll normalt antar jag? Precis som vilken moster som helst.

Anonym
bästa / sämsta ämnet i skolan ?
bästa med din pojkvän ? ;)
favorit land ?

Svar; Bästa ämnet är nog Matte och sämsta SO!
att han är jordens bästa pojkvän :)
Turkiet tror jag nog haha ;) 

Anonym
har du nåra syskon? :)

Svar; Nej jag är ensambarn.. Men har alla min kompisar så jag klarar mig :) 

Linn
Hur går det med din kille? ;)
vad har ni gjort för något ;)

Svar; Det går bra :)
Som sagt mitt privatliv :)

anonym
Hur gammal är du?

Svar; Jag är 15 år :)


Kommentarer
Postat av: linn

Men hur länge var ni på g innan ni vart tsm då? :)

2011-01-31 @ 19:49:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0