TJOCKA

Har precis vart med Einar, han drog för 20 min sen? Han skulle på match så han kunde inte stanna länge, men vad ska man göra? ;) Funderar på att ta något gott att äta! är sjukt hungrig, haha.
Har fortfarande sjukt ont i foten från min och Jessicas lilla olycka igår, kan knappt gå.. haltar och ser ut som ett mongo.. Men nu ska jag ta något att äta och sätta mig vid tv!!
Ska troligen iväg och Sola med Sandra och Jessica annars blir det imorn med alla tjejer tror jag.
Imorgon är det Naturskolan, yippi -.- Fast ska nog inte gå, orkar inte.. Vad ska man göra där liksom? skit tråkigt, va där i våras tror jag och det va sjukt tråkigt!!
Love Cassi


hahah helt inne i spelet..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0