länge sen..

Har inte bloggat på ett tag, jag vet... Men har inte orkat så mycket nu när skolan börjat och så.. har haft väldigt mycket att göra, fyller ju år imorgon också och varit sjuuuukt trött på sistone, men ska försöka komma igång igen. Kan berätta lite kort om Helgen bara.
Fredags;
efter skolan kom sötnosen Einar till mig och vi var ett tag, kolla på film och sånt :) Sen var han tvungen att dra, tråkigt :( Då la jag mig i soffan och bara chilla och tänkte ta en chill kväll men nejdå då ringer min mobil, då är det Robin som vill att jag ska komma ut och träffa honom och Gustav :P så snäll som jag är så klart jag gör det. Kom hem vid typ halv elva orka inte vara ute längre var sjukt trött.
Lördags;
Fick damp på päronen, först kommer mamma in och väcker mig och säger att dom ska iväg någon stans och typ kommer hem halv 5 sen kommer pappa in och väcker mig igen och säger att dom kommer hem halv 6 jag brydde mig inte och somna bara om :) Gick upp typ vad två tiden, satta mig vid tv och åt chips och cola, sååå gott!! hade inget bättre för mig var ändå hemma själv med en skällande hund, (fick lite damp på henne ibland) palla inte sitta hemma en lördags kväll så fråga Rebecca om hon vill göra något, så då var vi hemma hos Beccas mamma hela kvällen och parta :) skulle sova hos becca då fast hos hennes pappa, vi kom typ hem vid 01.00-01.30 tiden tror jag? satt typ bara vid datan sen vi orkade inte gör något :)
Söndag;
Börjar med goooood frukost, ägg, bacon och mackor tre på eftermiddagen, hehe vi vaknade då men gud vad gott det var! Sen gick vi över till Jessica för att kolla om hon var hemma för hon hade tydligen inte kommit hem inatt och svara inte på mobilen?! åkte hem lite senare och bara chilla typ. ganska skönt faktiskt, hade lite ont i huvudet också :( kunde inte somna på kvällen så var ganska trött i skolan..

Det var ungefär min helg :) Nu måste jag göra mig iordning för kvällen, fyller ju som sagt 15 år imorn :) yeeeah!
Lägger in lite bilder från i lördags :)

               


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0