ingen rubrik.

precis kommti hem från skolan/DONKEN hehe eller för typ en timme sen :D sluta ju halv två så drog t donken med Sandra innan hon åker till sin pappa i Uppsala :( sen åkte jag och mötte upp Jossan så åkte vi hem till mig, vi ska typ kolla på film snart eller något. jossan står och kollar i min garderob och får damp på mig hehe (a)
ikväll blir det PARTY! :D haha nej men vi ska träffa några kompisar :D
imorn kommer släkten och firar mig, yippi :D
men måste lugna ner jossan nu, haha ;)
slänger in en bild på mig och moster anna som kommer imorn :)


Kommentarer
Postat av: Pia Book

Va fina ni är, puss <3

2011-01-21 @ 20:56:33
URL: http://cassandrabooks.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0